Seg seg seg!

Seg igen!

Nu är det helg, en pizza har ätits och det har även handlats en massa idag. Förlorade min Scan-oskuld på Ica under besöket och det gick ganska bra. Hade råkat missa att betala ett äggpaket visade det sig i kontrollen, men det löste sig.

Sedan jag skrev sist antar jag att en del hänt... jag har jobbat en nattvecka och är numer ledig till måndag 14:00 då jag åter ska iväg till min maskin och köra. Men det vill jag inte tänka på nu!

Linda har spelat massa Red Dead Redemption och det är kul! Det är ett mysigt spel och även om vissa uppdrag (läs: de flesta) är ganska lika varann (man ska skjuta fler och fler och fler gubbar, ju längre spelets handling tar sig).
Men det är ett så förbaskat öppet och FINT spel att rida runt i att det omöjligt går att göra annat än att mysa.

Jag är fortsatt kär i Starcraft 2, även om det gått lite tungt på slutet.
WoW står lite på stand-by nu, ibland får jag lust att tassa runt lite och greja. Men det mesta nu handlar om att Cataclysm ska släppas. Och ännu finns ju inget riktigt release-datum utan det är bara att hoppas att 4:e kvartalet 2010 stämmer någorlunda!

Och igår var vi på hockey! :D
Det var roligt, även om jag fick ha lite dåligt samvete för att jag inte var tillräckligt informativ med temperaturen i arenan. Något som ledde till att Linda satt där en aning underklädd och frös hela tiden, vilket såklart drog ner helheten. Men bortsett från det tror jag det hela var rätt lyckat. Jag vet inte vad jag väntat mig, men det kändes i alla fall som det blev bättre än jag vågat tro, vilket är fint!

AIK kommer sist i elitserien. (säger som alla andra... men nu har jag ju i alla fall sett varför!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0