Yay! I think...!

Sandvik ringde precis och frågade om jag fått något erbjudande, vilket jag inte fått ännu... eller innan! Nu fick jag frågan om jag var intresserad och det är ju självklart! I första hand på band som det verkar, eftersom jag varit där innan, annars var det tydligen ganska klart att det kunde bli något på rör annars. Men får jag välja blir det ju provrummet igen!

Visserligen rör det sig bara om tidsbegränsad anställning, men samtidigt, om en månad vet jag inte vad som händer här heller... och jag måste ju se till att ha något att göra!

Det jobbiga är väl hur jag ska ta upp det här nu... med pappa... med min chef... känns lite jobbigt på så sätt! Men jag kan ju inte förneka att jobba skift lockar! Han skulle höra av sig igen han som ringde, med ett tydligare bud! Men wah, jag sitter och skakar lite nu! Blandade känslor!

For the record! Band och Rör är alltså två avdelningar på Sandvik som tillverkar... ja, just det de heter!! Så antingen leka med platta och fina band, eller runda rör...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0