Vår-PMS på g!

Yesbox! Mina ögon har börjat klia och min humörmässigt normalt jobbigaste tiden på året. Ögon som det känns som jag ska gräva ur ögon...hålen! Beware of kort stubin!

Jag tycker om att gå har jag märkt, åtminstone när jag har tid! Jag är ju så tard att jag skulle vilja gå riktigt långt någon gång, typ till... Jönköping? Som ett exempel då! Att bara gå och se saker, andas in lukter och hela tiden dokumentera allt i bilder och text! Hur det känns, vad tankarna går runt, om något speciellt hänt eller så!

Utomlands är naturligtvis ännu trevligare! Då är verkligen varje andetag speciellt och nytt!

Nu är det sovdags dock!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har säkert hemlig älskarinna på G i jönköping. mhm.



Köp ögondroppar.

2010-04-12 @ 01:18:01
Postat av: Linda

(gå till Orust istället vafan :s)

2010-04-12 @ 01:18:38
Postat av: Tobbish

Tog bara ett exempel som skulle understryka random ju! Lär aldrig ha tid att ta en sådan promenad ändå! :/

2010-04-12 @ 07:37:50
Postat av: Linda

Tsss, säger du bara. Varför kom inte Orust upp i huvudet då, buhu. Du tänker aldrig på mig.



~är dramatisk och överdriver, men sådan är jag~

2010-04-12 @ 10:46:34
Postat av: Tobbish

Klart jag tänkte på Orust! Men det kändes inte random att skriva det, eftersom det inte är random! Men okej, kan byta ut Jönköping mot... Sveg! Sveg är så sjukt random, och det lär inte finnas minsta spår av en älskarinna heller!

2010-04-12 @ 12:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0