Stress

Idag känner jag mig stressad.

Kan inte riktigt ta på varför, men jag tror min ovissa arbetssituation har mycket med den att göra! Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Pengar är inte allt, men det underlättar mycket!
Just ekonomisk trygghet! Sen om det betyder en lottovinst på 42 miljoner eller en stadigt inkommande lön från ett jobb man trivs med och har en stadig plats hos, det är mer eller mindre nödvändigt! Hur ska det annars fungera liksom?

I övrigt kom ressuget tillbaka när jag såg en bild för mycket på Arlanda! Eller rättade sagt, jag tillät mig själv tänka på hur mysigt, pirrigt och befriande känslan allt som ingår är! Allt från skum avgångstid okristet tidigt på morgonen, till en obligatorisk och alltid uppfriskande sväng genom taxfree-butikerna och ej att förglömma, det svindyra fikat man måste köpa för att man ska känna sig riktigt avslappnad, även i plånboken!

...och vid det laget har varken flygresa eller tid på slutdestinationen inletts, där det huvudsakligt trevliga ligger, innan och efter är bara bonus! Även omhemkomsten ofta har en tendens att komma tidigare än man vill acceptera!

Och ja... vad säger man? Oops I did it again!? (apropå något annat)

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag. :)



ps. jag har skönhetstisdag i bloggen imorgon. alla som skickar in tips/bilder blir länkade (mail: [email protected]). läs mer i bloggen under kategorin skönhetstisdag.



kram

2010-04-19 @ 08:51:10
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Linda

lol

2010-04-19 @ 11:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0