Ser jag tjock ut i den här...

...kepsen?!

Ja, jag börjar undra! Jag vet inte om det var den mindre lyckade gårdagen, eller om det faktiskt är så. Men när jag satte på mig min tidigare så kära keps... som jag alltid tyckt om och trivts bra i... och sådär.
Men när jag såg mig själv i spegeln med den på igår... det kändes som jag hade påssjuka eller något. Jag vet att mitt huvud är ganska "stort" (det har jag alltid tyckt iaf), men ja, det kändes inte helt bra i vilket fall!

Kanske är det som skämtet pappa drog häromdagen, fast tvärtom?

Fru är deppig och söker stöd hos sin man.
- Åh, jag känner mig så ful och osexig! Ge mig en komplimang!
- Du har bra syn!


Lite så känns det, fast jag hoppas isf att det är mina glasögon det är fel på. Jag behöver köpa nya (har haft mina nuvarande i 8 år...)... även om jag ärligt talat inte tror att det kommer göra att jag upplever mitt huvud som mindre (eftersom det trots allt blivit lite större).
Jag har tydligen blivit lite "rund om kinderna", för att uttrycka sig som mamma.

Jag vill tro att de dryga +7kg jag har sedan... jag flyttade i princip, inte också är ett resultat av dålig syn! :P Snarare en dålig disciplin och ett sötsug och en lathet som fått föra sin agenda i på tok för stor utsträckning!

Mer träning, mindre onyttigheter! Det är den enda lösningen! Och inga lata ursäkter för att äta sötsaker. Jag lurar mig alltför ofta med "Men det är ju hockey idag... klart jag måste ha choklad till!", t.ex. That just won't do it!

Kommentarer
Postat av: Linda

Orka bli som gugge :C

2010-04-07 @ 10:48:41
Postat av: Tobbish

Blir inte som gugge! (kan ju inte spy)



Nej, men jag ska vara mer noggrann med vad jag stoppar i mig bara! Inget fel med det! Saknar den kropp jag haft! Vill inte förfalla! :/

2010-04-07 @ 15:21:23
Postat av: Linda

Mm, du vill ju inte se ut som mig :E

2010-04-09 @ 12:19:48
Postat av: Tobbish

:@



Jag vill bara se ut som jag såg ut förr! eller lite mer så iaf!

2010-04-09 @ 14:09:52
Postat av: Linda

Ah, det förklara vaför du köpte godis idag.

2010-04-09 @ 14:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0