Nu får det vara nog... och så!

Det snöar... det snöar jävligt mycket! Och jag tycker dagarna med 10-15 plusgrader kan komma tillbaka illa kvickt! Men egentligen var det inte problemet!

Nu har jag ätit min sista kaka på ett tag! Det är slut på ursäkter att äta onyttigheter! Dyrt är det med, egentligen!
Nu blir det träning, bra mat och inte en massa undanflykter. Jag vill inte fortsätta på den här ohälsosamma vägen! Men det är tydligen inte så lätt! Men nu blir det så! Frukt! Frukt, frukt och frukt! Fisk, fisk och kyckling! Sallad, sallad och gröööönsaker!

Lala tillåtet fredag och lördag. Det är tydligen gamla hederliga barn-regler som krävs!

Och en ny blogg ska jag göra, det betyder inte att den här försvinner dock. Den ska handla om tankar och reflektioner kring saker jag stöter på om dagarna, saker diverse tidningar skriver om som jag känner för att kommentera med en egen åsikt om det jag läst! Och givetvis länka till sidan kommentarerna rör, om det inte är fritt babbel apropå ingenting speciellt!

Dags att återgå till jobbandet! Piska!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vet att du är UG och vill bli piskad innerst inne.

2010-04-22 @ 14:25:46
Postat av: Tobbish

Att bli piskad betyder inte att man gillar det! Folk har blivit piskade motvilligt i världshistorien you know! :o

2010-04-22 @ 14:33:55
Postat av: Linda

Du bara fejkar att du inte gillar det ._.

2010-04-22 @ 18:52:51
URL: http://kaffekatt.blogg.se/
Postat av: Tobbish

Du fejkar att jag gillar det!

2010-04-23 @ 14:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0