Ett liv...

...fullt av möjligheter!

Men jag stör mig på min förvirring. Förvirring kring... nästan allt (utom sexualitet och vänskap).

Det känns som alla möjligheter som finns och intresset för många av de gjort att jag gått i personligt baklås!
Fokus ligger på saker jag bara kan drömma om, eller åtminstone som kräver betydligt mer ansträngning.
Jag vill utomlands ja, jag vill... men ja, det är till att spara pengar och hoppas det finns någon med tid, möjlighet och ekonomi att följa med... en ekvation som kan kräva månaders väntan!

Jag är en person som värdesätter fina minnen. De osociala perioder jag har ibland stöttar sig alltid på musik och minnen!
Minnen är en väldigt bra grej! Jag minns ofta känslan av saker och det gör saker ganska lätta att plocka fram. Det är olika från dag till dag vilka minnen som tittar fram, nu på morgonen var det två, när jag med mammas sällskap (och pappas närvaro krävdes med, så vi fick hämta honom på jobbet) när jag skaffade pass inför Italien-resan med skolan, samt när jag i Tat och Tat-kompis sällskap fixade ID-kort någon dag tidigt under 2008!

Det är ibland såna till synes "små" saker som växer sig stora för mig! Händelser som gör eventuella felsteg längre fram lättare att förlåta, om det kommer ett, förhoppningsvis gör det inte det! Men en felaktig överreaktion från mig och minnen jag håller kära kan vara förstörda... eller behöva fantiseras (modifieras och bortse från att det gått åt skogen) för att duga.

Men nu är det dags att jobba! Fikaansvarig den här veckan! Yay!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hähähäh. Med mig har du inga trevliga minnen.

2010-04-06 @ 10:04:47
Postat av: Tobbish

Jo, det är klart jag har! Flera fina!

2010-04-06 @ 13:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0