Åh Gud! (dö dö dö!)

En brutalare rubrik vet jag inte om jag haft! Men den passar!

Idag skulle jag som vanligt i sömnens dimma försöka plocka fram strumpor och boxershorts ur min garderob... DÅ PLÖTSLIGT kände jag något som inte kändes som boxershorts... det är kanske ett linne... tänkte jag och var på god väg att putta det jag höll i åt sidan, då jag blir "O_O... Klänning?". Och mycket riktigt, där låg Lindas mystiskt försvunna klänning!
Trots att vi båda varit där och rotat så lyckades båda missa den! Jag kollade under... och över... men uppenbarligen inte i den översta korgen (det är hyllor ovanför). Den låg... nästan längst fram dessutom!

Så kan det gå!

Som jag skrev i senaste inlägget köpte jag PS3 Slim! Men inte nog med det... jag fick välja till ett spel! Inte vilket som helst, men ett av tre! Antingen Heavy Rain (som jag har), MAG (något pang-pang som bara går att spela online) samt God of War 3! Jag har aldrig haft en tanke på att köpa det, det har inte känts som ett spel för mig...
Men faktum är att det var riktigt häftigt! Det representerar dessutom en genre jag varit utan innan, där man skuttar runt och slår så mycket man bara kan på allt som dyker upp (och ibland får man även göra lite snabba knappkombinationer på bästa Heavy Rain-manér)! Jag som först bara tog det för att kunnà byta in på Game om jag vill ha något annat...

- É d freda' ?
- Mmmhmmm!

En annan sak jag tänkt på är (det var egentligen ett tag sedan, men måste ta det så jag skriver det någon gång)... gnäll på killar (oftast?) som inte fäller upp/ner toaringen. Borde inte problemet i grunden vara att killen lämnar spår efter sig? Det spelar väl ingen roll var eller hur han uträttar sina behov? Sen är det upp till det egna uppmärksamma ögat att märka om toaringen är nerfälld eller ej innan man sätter sig, och därmed förhoppningsvis slipper ett "IIIIIIIHHH!" för att man råkar sätta sig på keramiken?! Eller?

Kommentarer
Postat av: Linda

MIN KLÄNNING!!!!!!!

2010-04-09 @ 14:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0