Voddler i min ägo!

Det var några dagar sedan nu, men min efterlängtade invite kom äntligen och då är frågan; hur har jag utnyttjat detta?

Svaret är något tragiskt, inte alls i princip! Jag har provkollat lite på Apocalypto i undersökande syfte. Något seriöst "se på film"-försök har det inte blivit. För att det ska bli av måste jag nog ta med datorn till sängen och ligga där och titta, och dessutom i tid. Under dagen sitter jag hellre i soffan, vid tv:n och tittar, samtidigt som jag chattar vid datorn. Att dra Voddler i fullscreen lämpar sig inte om man vill chatta aktivt på MSN, it's that simple!

Nåja, någon natt blir det! Och tack till Linda som påminde mig om det hela! Annars vet man aldrig när det blivit av! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0