Vill skriva, ska skriva!

Skriva som i att skriva en bok! Fast givetvis ska det bloggas flitigare med! Ibland blir det lite för tyst, jag menar, nu har jag inte ens bloggat om... "det där tv-programmet" i fredags!

Nu sitter jag och tittar på Två Tornen och funderar på hur jag ska lägga upp den kommande veckan. Jag känner att jag blivit lite duktigare med saker, men det kan fortfarande bli mycket bättre. Mindre datortid och mer... fokus på att göra saker, promenera, måla, skriva och sånt... och söka jobb! Givetvis! Diska, städa och laga mat med!

Innebandylivet har ju dragit igång igen och jag hoppas jag är pigg nog att träna imorrn. Jag hoppas det... även om det skulle ha sina fördelar om jag känner mig krasslig. Då kan jag nämligen se klart hela Luleå - Brynäs... den som lever får se imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0