Döööden!

Att jag inte tränat kondition (eller annan träning heller egentligen... mer än... ja... :$) på typ... 2 år märktes idag!
Det vankades första innebandyträningen på ~2 år och jag var minst sagt ringrostig! Matchen på träningen slutade till slut med 14-13 seger (jag reducerade till 2-1, sen blev det inget mer).

En svängig tillställning som vid flera tillfällen såg riktigt mörkt ut. Men spelare med bättre vinnarskalle och KONDITION lyckades vända både på ett 2-8 underläge och ett 10-13 underläge till seger som sagt.

Det kändes som jag bytte nästan direkt när jag kom in, och de gånger jag var inne längre kändes det som jag skulle spy, mer eller mindre.

Men det var roligt att komma igång igen, roligt att träffa lite folk och det verkar vara ett skönt gäng! Hur träningsvärken kommer att vara imorgon vågar jag knappt tänka på. Det känns inte så mycket nu, men jag vet av erfarenhet att när det känns på det sättet brukar helvetet vänta bakom hörnet!

Nu blir det tandborstning och sen sova! Det var längesedan jag var såhär trött!

Innebandy is on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0